۱۲ بهمن ۱۳۹۰، ۱۷:۰۸
کد خبر: 30792816
T T
۰ نفر

تهران - سخنگوي ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت گفت: برخي افراد سودجو در تماس تلفني با شهروندان، براي فروش كيت هاي كاهنده مصرف سوخت خودرو بازاريابي و خود را به دروغ نماينده ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت معرفي مي كنند كه اين موضوع صحت ندارد و شهروندان نبايد فريب اين افراد را بخورند.

'حسین هاشمی' افزود: اخیرا برخی افراد سودجو در تماس تلفنی با شهروندان، خود را به نادرست، نماینده ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت كشور معرفی و به دروغ ادعا می كنند كه به علت مصرف بالای سوخت خودرو این شهروند، باید كیت كاهنده مصرف بر روی خودرو را نصب كنند و در غیر این صورت با قطع سهمیه بنزین و ابطال كارت سوخت مواجه خواهند شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت، سخنگوی این ستاد اضافه كرد: با بررسی ها و پیگیری های معاونت بازرسی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت سودجویی ها و سوء استفاده های این افراد و شركت ها محرز شده است.

وی تصریح كرد هیچ گونه مجوزی از سوی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت به این دسته از شركت ها داده نشده است و بطور قطع با این شركت ها برخورد حقوقی و قضایی خواهد شد.

سخنگوی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت گفت: شهروندان می توانند شكایت خود را از طریق پیامك به شماره تماس 3000020 ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت ارسال كنند تا رسیدگی های لازم انجام شود.

اجتمام** 1379**
۰ نفر

سرخط اخبار جامعه